Descriere:
Materialul prezintă algoritmul folosit pentru prelucrarea cifrelor unui număr și implementarea acestuia în Scratch.
Rezultate așteptate ale învățării:
- Să definească corect noțiunile teoretice însușite de la capitolul Algoritmi.
- Să aplice corect operatorii matematici modulo și div în instrucțiunile de determinare a cifrelor dintr-un număr.
- Să identifice modurile prin care se pot determina cifrele unui număr
- Să identifice situațiile în care este necesară utilizarea structurilor de control repetitive
- Să aplice corect structurile de control repetitive însușite în aplicații concrete
- Să analizeze modul de funcționare al algoritmilor.
Tipul resursei: Suită de activități
Limba resursei: Română
Nivelul: Clasa a VI-a
Disciplina: Informatică și TIC
Competență generală: 2. Rezolvarea unor probleme elementare prin metode intuitive de prelucrare a informației
Competența specifică vizată prioritar: 2.. Rezolvarea unor probleme elementare prin metode intuitive de prelucrare a informației
Legătura web către resursă: https://library.livresq.com/view/5edb5839da81117b281ed84a/
Accesări: 396
Propunător: Daniela Grecu - Liceul Matei Basarab, Craiova (Dolj)
Data validării: 12 ianuarie 2021
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.