Descriere:
Activitățile se adresează în primul rând elevilor. Învățarea se realizează prin îmbinarea prezentărilor (text, imagini, video) cu elemente interactive (quiz, rebus, wordwall).
Rezultate așteptate ale învățării:
- să utilizeze termeni geografici în contexte cunoscute
- să explice termeni citiți sau desprinși dintr-un mesaj oral
- să descrie fenomenul circuitului apei în natură
- să grupeze obiectele, corpurile identificate prin observare în diferite categorii, pe baza unor criterii specifice
- să identifice poziția unor elemente naturale pe harta României
- să exprime poziția elementelor identificate, cu ajutorul punctelor cardinale
Tipul resursei: Suită de activități
Limba resursei: Română
Nivelul: Clasa a IV-a
Disciplina: Geografie
Competență generală: 1. Prezentarea realităţii observabile, cu ajutorul terminologiei generale şi specifice
Competența specifică vizată prioritar: 1.1. Identificarea unor termeni geografici în texte/ contexte/ situaţii de învăţare diferite
Legătura web către resursă: https://library.livresq.com/details/60d0f774f1e99e0007056542/
Accesări: 264
Propunător: Luminița-Olimpia Mircioagă - Liceul Tehnologic Dacia, Caransebeș (Caraş-Severin)
Data validării: 25 iunie 2021
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.