Sari la conținut
Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Despre
  • Contact
Comunicare în limba română > Clasa I >

„Bun venit în clasa I” (Suită de activități)

Autor: Gabriela Krișan - Școala Gimnazială Nr. 7, Vișeu de Sus (Maramureş)

Descriere:

Pe baza poveștii lui Jack și a vrejului de fasole, elevii descoperă ceea ce ne dorim alături de noi în aceste momente (curajul) și participă în realizarea unui mesaj motivațional pentru începutul de an școlar.

Tipul resursei: Mixt (multimedia)
Limba resursei: Română

Nivelul: Clasa I
Disciplina: Comunicare în limba română

Competență generală: 3. Receptarea unei varietăţi de mesaje scrise, în contexte de comunicare cunoscute
Competența specifică vizată prioritar: 3.2.. Identificarea mesajului unui scurt text care prezintă întâmplări, fenomene, evenimente familiare


Legătura web către resursă: https://library.livresq.com/details/5f206802848b0f335961eab5
Accesări: 69

Propunător: Gabriela Krișan - Școala Gimnazială Nr. 7, Vișeu de Sus (Maramureş)
Data validării: 26 octombrie 2020

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Raportați o problemă.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de educație, nivelurile primar, gimnazial și liceal.
Omologat selectiv de Ministerul Educației Naționale prin rezoluțiile cu nr. 36.645 din sept. și oct. 2019.

Raportați o problemă.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți problema identificată:


Anulează Trimite