Descriere:
Cursul reprezintă o serie de activități de predare-învățare-evaluare asincrone, pentru toate stilurile de învățare (vizual, auditiv, kinetic). Unele secțiuni cuprind fișiere video cu muzică special selectată pentru a fi derulată ca fond muzical (numai dacă se potrivește stilului celui care învață).
Cursul este conceput astfel încât cel care îl citește să devină conștient de metodele și tehnicile de învățare folosite. Astfel, pe lângă funcția de instrument de lucru pentru cel care învață, el are și funcția de îndrumare a părinților ajutându-i să înțeleagă multe aspecte legate de predare-învățare. Pentru copiii care abia învață să citească, cursul cuprinde varianta audio a unor cerințe sau explicații și varianta video a recapitulării.
Tipul resursei: Suită de activități
Limba resursei: Română
Nivelul: Clasa I
Disciplina: Comunicare în limba română
Competență generală: 3. Receptarea unei varietăţi de mesaje scrise, în contexte de comunicare cunoscute
Competența specifică vizată prioritar: 3.4. Exprimarea în cuvinte proprii a mesajelor redate pe suport vizual sau auditiv, manifestând interes pentru lucrul cu cartea
Legătura web către resursă: https://library.livresq.com/details/5e9d605013f0cf7ed38d2408
Accesări: 582
Propunător: Florentina Munteanu - Școala Gimnazială Nr. 119 (Bucureşti)
Data validării: 31 august 2020
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.