Descriere:
Resursa este structurată plecând de la textul suport „Cuvântul fermecat”, după Valentina Aleksandrovna Oseeva. Lecția își propune să dezvolte la elevi operațiile gândirii (analiza, sinteza, comparația), memoria logică, atenția voluntară. Povestea „Cuvântul fermecat” poate fi utilizată pentru ora de lectură, poate fi adaptată, astfel încât să se plieze pe structura colectivului de elevi.
Obiective operaționale:
O1 – să descopere titlul textului care urmează a fi studiat
O2 – să răspundă la întrebări pe baza textului audiat
O3 – să completeze un text cu semnele de punctuație corespunzătoare
O4 – să descopere cauzele care au generat problema lui Pavlik
O5 – să completeze corect proverbe, utilizând cuvinte cu sens opus celor indicate.
Tipul resursei: Suită de activități
Limba resursei: Română
Nivelul: Clasa a II-a
Disciplina: Comunicare în limba română
Competență generală: 3. Receptarea unei varietăţi de mesaje scrise, în contexte de comunicare cunoscute
Competența specifică vizată prioritar: 3.2.. Identificarea mesajului unui text în care se relatează întâmplări, fenomene din universul cunoscut
Legătura web către resursă: https://library.livresq.com/details/5fce7e754395010007749620/
Accesări: 266
Propunător: Daniela Covor - Liceul Tehnologic Nr. 1, Fundulea (Călărași)
Data validării: 28 mai 2021
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.