Descriere:
Resursa propusă se adresează atât cadrelor didactice, cât și elevilor. Poate fi utilizată în procesul de predare – învățare – evaluare ca material interactiv, dar și individual de către elevi pentru consolidarea cunoștințelor și formarea deprinderilor de lucru.
Rezultate așteptate ale învățării:
- să citească în mod conștient, cursiv și expresiv un text narativ;
- să alcătuiască propoziții folosind cuvinte noi și expresiile artistice;
- să enumere părțile componente ale textului narativ;
- să realizeze planul simplu de idei al unui text;
- să-și argumenteze ideile, răspunsurile în timpul rezolvării diferitelor tipuri de exerciții.
Tipul resursei: Mixt (multimedia)
Limba resursei: Română
Nivelul: Clasa a IV-a
Disciplina: Limba şi literatura română
Competență generală: 2. Receptarea textului scris de diverse tipuri
Competența specifică vizată prioritar: 2.2.. Identificarea temei și a ideilor principale și secundare din texte diverse
Legătura web către resursă: https://library.livresq.com/details/5faaecc04d37810007d85029
Accesări: 65
Propunător: Camelia Andreescu - Școala Gimnazială Nr. 81 (Bucureşti)
Data validării: 14 noiembrie 2020
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.