Descriere:
Secvențele propuse în cadrul proiectului reprezintă o modalitate atractivă și, totodată, interactivă de a determina elevii să conștientizeze efectele dăunătoare ale poluării, dar și modalități eficiente prin care ei pot interveni pentru diminuarea acestor efecte.
Tipul resursei: Suită de activități
Limba resursei: Română
Nivelul: Clasa a IV-a
Disciplina: Științe ale naturii
Competență generală: 2. Investigarea mediului înconjurător folosind instrumente și procedee specifice
Competența specifică vizată prioritar: 2.1.. Identificarea etapelor unui demers investigativ vizând mediul înconjurător pe baza unui plan dat
Legătura web către resursă: https://library.livresq.com/details/5fe7cf644395010007d31f03
Accesări: 115
Propunător: Olimpia-Felicia Borca - Școala Gimnazială Lucian Blaga, Baia Mare (Maramureş)
Data validării: 14 aprilie 2021
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.