Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Istorie > Clasa a X-a >

Revoluția industrială (Suită de activități)

Autor: Corina Valentina Voicu - Colegiul Tehnic, Aiud (Alba)

Descriere:

Resursa educațională prezintă într-o formă interactivă modul în care s-a desfășurat revoluția industrială din secolul XVIII, contextul, etapele, invenții, urmările. Include ierarhizări, recapitulări, galerie foto, imagini, video, link-uri utile, dar și un chestionar final pentru fixarea cunoștințelor.

Este în conformitate cu programa 4598/31.08.2004 de la clasa a X a și se adresează atât profesorilor, cât și elevilor sau părinților.

Competențe generale:

  1. Utilizarea vocabularului şi a informației în comunicarea orală sau scrisă
  2. Dezvoltarea comportamentului civic prin exersarea deprinderilor sociale
  3. Formarea imaginii pozitive despre sine şi despre ceilalți
  4. Sensibilizarea faţă de valorile estetice ale culturii
  5. Utilizarea surselor istorice a metodelor şi tehnicilor adecvate istoriei pentru rezolvarea de probleme

Rezultate așteptate ale învățării:

  • să identifice principalele contextul favorabil în care s-a declanșat și răspândit revoluția industrială -să compare etapele revoluției
  • să definească termenii: revoluția industrială, capital, societate de consum, munca salariată, contract, surse de energie, bancnotă, tehnologizare
  • să prezinte societatea din timpul revoluției industriale
  • să analizeze impactul invențiilor și al descoperirilor științifice asupra sănătății și asupra mediului înconjurător
  • să localizeze Anglia, SUA, Franța pe hartă
  • să utilizeze tehnologia într-un mod educativ.

Tipul resursei: Suită de activități
Limba resursei: Română

Nivelul: Clasa a X-a
Disciplina: Istorie

Competență generală: 5. Utilizarea surselor istorice a metodelor şi tehnicilor adecvate istoriei pentru rezolvarea de probleme
Competența specifică vizată prioritar: 5. Utilizarea surselor istorice a metodelor şi tehnicilor adecvate istoriei pentru rezolvarea de probleme


Legătura web către resursă: https://library.livresq.com/details/5fcfdf7d43950100077cb91e
Accesări: 341

Propunător: Corina Valentina Voicu - Colegiul Tehnic, Aiud (Alba)
Data validării: 1 august 2021

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de educație, nivelurile primar, gimnazial și liceal.
Omologat selectiv de Ministerul Educației Naționale prin rezoluțiile cu nr. 36.645 din sept. și oct. 2019.

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificares necesară:


Anulează Trimite