Descriere:
Scenariu didactic interactiv de tip „acordeon” alcătuit dintr-un corpus de zece activități prin care elevii, inclusiv cei cu cerințe educaționale speciale, își exersează, într-un cadru atractiv, abilitățile de pronunție/ de scris-citit a sunetului/ grupului de litere „CE”. Fiecare activitate conține diverse sarcini tematice cu grad de dificultate diferit, reprezentând „obiecte educaționale” ce pot fi selectate și reutilizate în mai multe contexte (de învățare, de consolidare, de integrare, de evaluare etc.), conform obiectivelor specifice propuse. În funcție de particularitățile de vârstă și individuale ale elevilor, activitățile pot fi utilizate în învățământul special la disciplina „Citire-scriere-comunicare” sau la activitățile de terapia tulburărilor de limbaj/structurarea și dezvoltarea limbajului. Materialul combină diverse instrumente și resurse digitale (wordwall, padlet, toytheater, learningapps, toytheater, jigsawplanet, tinytap etc.); poate fi exportat (SCORM) pe diferite platforme educaționale.
Tipul resursei: Suită de activități
Limba resursei: Română
Nivelul: Clasa a II-a
Disciplina: Comunicare în limba română
Competență generală: 3. Receptarea unei varietăţi de mesaje scrise, în contexte de comunicare cunoscute
Competența specifică vizată prioritar: 3.1.. Recunoaşterea unor cuvinte uzuale, din universul apropiat, scrise cu litere mari şi mici de tipar
Legătura web către resursă: https://library.livresq.com/details/5ee35a5e83ccec00841addec
Accesări: 472
Propunător: Teodora Popescu - Centrul Școlar de Educație Incluzivă Nr. 1, Bistrița (Bistriţa-Năsăud)
Data validării: 16 iunie 2020
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.