Descriere:
Poate fi folosită de elevi de gimnaziu, stimulându-le scrierea creativă. Resursa conține și câteva întrebări ce vizează înțelegerea textului, dar și o întrebare ce solicită identificarea unei structuri gramaticale (trecutul simplu) care se folosește în povestiri. Elevii pot rezolva ultima sarcină și pe echipe, fiecare echipa putând alege altă perspectivă pentru a continua povestea. Să scrii din perspectiva ploii, a visului, a unei păduri etc. este ceva ce elevii fac cu plăcere.
Tipul resursei: Exercițiu
Limba resursei: Engleză
Nivelul: Clasa a VII-a
Disciplina: Limba engleză
Competență generală: Redactarea de mesaje în diverse situaţii de comunicare
Competența specifică vizată prioritar: Manifestarea interesului pentru scrierea creativă şi pentru redactarea de texte informative şi funcţionale
Legătura web către resursă: https://library.livresq.com/details/5ec91b0ac0161961eb6cd0d1
Accesări: 247
Propunător: Loredana Popa - Școala Gimnazială Nr. 17, Botoșani (Botoşani)
Data validării: 23 mai 2020
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.