Descriere:
Se adresează elevilor de clasa a VIII-a; ei identifică nevoile din clasificarea propusă, realizată în 1991, și o compară cu cea a lui Maslow – prezentată în manual, dar mai veche. Își dezvoltă competența matematică, științifică și tehnologică, digitală, competențe sociale și civice, a învăța să înveți
Tipul resursei: Exercițiu
Limba resursei: Română
Nivelul: Clasa a VIII-a
Disciplina: Educație socială. Educație economico-financiară
Competență generală: 1. Raportarea critică la fapte, evenimente, idei, procese din viața personală și a diferitelor grupuri și comunități, prin utilizarea unor achiziții specifice domeniului social
Competența specifică vizată prioritar: 1.1.. Utilizarea corectă a termenilor specifici educației economico-financiare cu referire la fapte/ evenimente economico-financiare
Legătura web către resursă: https://wordwall.net/ro/resource/8413530
Accesări: 288
Propunător: Anca Nicolicea - Școala Gimnazială Alexandru Davila, Pitești (Argeş)
Data validării: 19 noiembrie 2022
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.