Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Chimie > Clasa a XII-a >

Identificarea anionilor și cationilor (Puzzle)

Autor: Raluca Andreea Anghelina - Liceul Tehnologic Petrol, Moreni (Dâmboviţa)

Descriere:

Materialul este util elevilor de clasa a XII-a, pentru fixarea cunoștințelor referitoare la identificarea anionilor și cationilor. Este un puzzle interactiv, prin care elevii vor trebui să reconstituie corect o imagine care prezintă culorile unor precipitate obținute în urma reacțiilor de identificare ale ionilor.

Tipul resursei: Joc didactic
Limba resursei: Română

Nivelul: Clasa a XII-a
Disciplina: Chimie

Competență generală: 1. Explorarea unor fenomene și proprietăți ale substanțelor întâlnite în activitatea cotidiană
Competența specifică vizată prioritar: 1.1. Investigarea unor reacții chimice în contexte cunoscute


Legătura web către resursă: https://im-a-puzzle.com/#/play?&ref=user/look_i_m_a_puzzle_9doFZtha&difficulty=3&mode=1
Accesări: 700

Propunător: Raluca Andreea Anghelina - Liceul Tehnologic Petrol, Moreni (Dâmboviţa)
Data validării: 3 august 2020

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite