Sarcina de lucru pentru elevi:
În grupe de câte doi, reordonați elementele puzzle-ului pentru a obține imaginea animalului respectiv.
(Puzzle-ul a fost creat de cadrul didactic cu ajutorul aplicației Classtools – classtools.net. Se mai pot utiliza: im-a-puzzle.com, jigsawplanet.com, puzzlefactory.pl)
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
Să identifice elemente ale lumii înconjurătoare (animale sălbatice);
Să comunice impresii și idei pe baza observărilor efectuate.
Tip de activitate: Activitate în clasă
Sarcina de lucru se va realiza: În colaborare
Modul probabil de desfășurare a activității:
Observare „Ursul şi vulpea”: În activitatea cu cadrul didactic, copiii observă părţile componente ale acestor animale, funcțiile acestora, mediul de viaţă, hrana, foloasele. Apoi, cu ajutorul calculatorului, rezolva puzzle-ul, recompunând corpul celor două animale sălbatice.
Accesări: 1.144
Contribuitor: Olga-Maria Ciucă - Grădinița cu Program Prelungit Nr. 111, București (2018)
Alte activități pentru: Matematică și explorarea mediului Nivel preșcolar
Alte activități care utilizează: jocuri Classtools
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.