Sarcina de lucru pentru elevi:
În urma discuțiilor despre pH-ul și caracterul acido-bazic al soluțiilor apoase și experimentelor cu indicatori acido-bazici efectuate în clasă, ca temă pentru acasă, rezolvați fișa de lucru „pH-ul soluțiilor apoase”:
liveworksheets.com/2-lr339661sv
La final, apăsați pe Finish și alegeți opțiunea „Email my answers to my teacher”. Vă introduceți numele complet, la „Group/level” introduceți „Clasa a IX-a”, iar la „School subject” introduceți „Chimie”, apoi le trimiteți pe adresa mea de email.
Mult succes!
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
Să stabilească caracterul acido-bazic al soluțiilor apoase în funcție de valoarea pH-ului.
Să aplice formula de calcul a pH-ului.
Să distingă tipul de indicator acido-bazic în funcție de culoarea soluției în care a fost adăugat.
Tip de activitate: Temă pentru acasă
Sarcina de lucru se va realiza: Individual
Modul probabil de desfășurare a activității:
Elevii vor consulta în prealabil notițele din timpul orei și manualul. Vor rezolva exercițiile din fișa de lucru online, având posibilitatea să le reia până când sunt mulțumiți de rezultat.
Accesări: 811
Alte activități pentru: Chimie Clasa a IX-a
Alte activități care utilizează: Liveworksheets
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.