Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Matematică > Clasa a V-a >

Drepte și segmente (Test)

Autor: Dida-Cristina Isaia - Școala Gimnazială Nr. 20 Traian, Galați (Galaţi)

Descriere:

Resursa poate fi utilizată într-o lecție de fixare/ recapitulare a cunoștințelor din unitatea de învățare Elemente de geometrie (până la Unghi).

Resursa propusă ajută elevii să-și verifice cunoștințele dobândite și să-și îmbogățească limbajul matematic printr-o cale ludică. Răspunsurile deschise conduc la dezvoltarea abilităților de comunicare.

Tipul resursei: Test
Limba resursei: Română

Nivelul: Clasa a V-a
Disciplina: Matematică

Competență generală: 5. Analizarea caracteristicilor matematice ale unei situaţii date
Competența specifică vizată prioritar: 5.3. Interpretarea prin recunoașterea elementelor, a măsurilor lor și a relațiilor dintre ele, a unei configuraţii geometrice dintr-o problemă dată


Legătura web către resursă: https://wordwall.net/resource/2470659
Accesări: 691

Propunător: Dida-Cristina Isaia - Școala Gimnazială Nr. 20 Traian, Galați (Galaţi)
Data validării: 2 februarie 2021

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite