Sarcina de lucru pentru elevi:
Bună, copii! Eu sunt Larisa și voi fi profesoara voastră de limba engleză. Sper să ne distrăm, dar să și învățăm împreună tainele limbii engleze. Văd că fiecare are un coleg de bancă. Eu nu am un coleg lângă mine, dar vă voi prezenta pe cineva puțin mai târziu – colegul meu, Teachy.
Astăzi vom învăța câteva lucruri foarte simple și frumoase – vom face mici prezentări. Adică, ne vom cunoaște pentru a ne fi mai ușor să comunicăm pe tot parcursul orelor noastre.
Pentru asta, va trebui să știm 5 lucruri simple: salutul, două întrebări și două răspunsuri.
(Se va scrie pe tablă) :
Hello! = Bună!
What’s your name? = Cum te cheamă?
My name is …. = Mă numesc Larisa.
How old are you ?= Câți ani ai?
I am ………. Years old = Am 31 de ani.
(Pentru fiecare propoziție, le repetă și le dă exemplu cu numele și vârsta, pentru a înțelege ce spune și ce va urma în video.)
(Linkul duce la un avatar Voki, pe nume Teachy, pregătit în ziua anterioară. Pune în funcțiune videoproiectorul, le prezintă pe colegul Teachy și le arată elevilor micul video, de trei ori. La a doua vizionare, pune pauze pentru a repeta după Teachy.)
Teachy a spus exact ce am facut noi mai devreme, numai că in limba engleză. Vi-l mai pun o dată. Să fiți atenți, pentru că la final, el vă cere ceva.
V-a întrebat cum vă numiți voi. Puteți să îmi spuneți? Cine vrea sa ni se prezinte mie și lui Teachy? Să facă un mic dialog cu noi…
(Și asa va decurge toată ora cu fiecare copil în parte.)
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
Să distingă sunetele specifice limbii engleze.
Să redea formule de salut în engleză
Să traducă, în română, formule simple de salut și de prezentare
Să pronunțe corect formule de salut, în engleză
Tip de activitate: Activitate în clasă
Sarcina de lucru se va realiza: În colaborare
Modul probabil de desfășurare a activității:
Datorită manierei de lucru, ne așteptăm ca reacția lor sa fie una pozitivă, iar activitatea să fie considerată ușoară și plăcută. Avatarul va fi utilizat în orele următoare, rămânând „mascota” clasei și prietenul copiilor. Copiii vor fi atenți la ceea ce le spune profesorul. Apoi vor urmări video-ul de 2-3 ori. Cu ajutorul profesorului, elevii vor începe sa se prezinte individual. Ei vor răspunde cerinței ursului Teachy, aceea de a spune cum îi cheamă sau câți ani au.
Accesări: 753
Contribuitor: Larisa Mihaela Fășie - Liceul Tehnologic Aurel Rainu, Fieni (Dâmbovița) (2021)
Alte activități pentru: Limba engleză Clasa pregătitoare
Alte activități care utilizează: Voki
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.