Descriere:
Resursa vizează conștientizarea fenomenului violenței psihologice, pe lângă exersarea unor competențe specifice din programa școlară pentru limba engleză, precum:
1.1 Anticiparea elementelor de conținut ale unui text pe baza titlului/ a unui stimul vizual (în cazul în care elevii rezolvă sarcina de lucru înaintea vizionării mesajului),
1.3 Identificarea de informații cheie din texte autentice,
1.4 Identificarea de detalii din mesaje orale/ scrise (autentice).
Exercițiul îi ajută pe elevi să înțeleagă atât drepturile, cât și responsabilitățile pe care le au în mediul școlar și le oferă recomandări cu privire la cele mai bune metode de management a situațiilor de (cyber)bullying.
Tipul resursei: Suită de activități
Limba resursei: Engleză
Nivelul: Clasa a X-a
Disciplina: Limba engleză
Competență generală: 4. Transferul şi medierea mesajelor orale sau scrise în situaţii variate de comunicare
Competența specifică vizată prioritar: 4.. Transferul şi medierea mesajelor orale sau scrise în situaţii variate de comunicare
Legătura web către resursă: https://learningapps.org/17617392
Accesări: 383
Propunător: Claudia-Emilia Frînculeasă - Liceul Teoretic Radu Vlădescu, Pătârlagele (Buzău)
Data validării: 3 martie 2021
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.