Sarcina de lucru pentru elevi:
Realizați, în echipe de câte 3, o scurtă prezentare pe tema Atmosfera, folosind conținut multimedia, prin care sa enumerați și sa definiți componentele acesteia.
Puteți utiliza aplicații online colaborative precum Google Slides sau Microsoft Sway.
La final, postați linkul pe avizierul virtual al clasei.
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
Să descrie cu cuvinte proprii, pe scurt, atmosfera terestră.
Să enumere cel puțin 5 componente ale atmosferei.
Să definească principalele componentele enumerate.
Să utilizeze corect termeni științifici ai domeniului geografie.
Tip de activitate: Temă pentru acasă
Sarcina de lucru se va realiza: În colaborare
Modul probabil de desfășurare a activității:
Durata aproximativă de lucru este estimata la 2 ore. Fiecare elev va accesa de acasă suportul vizual colaborativ - un elev inițiază documentul, apoi dă drepturi de editare celorlalți doi membri ai echipei sale. Termenul limită: următoarea oră de geografie. Elevii vor cauta pe internet și în manual informații cu privire la componentele atmosferei. Vor selecta informațiile pe care le considera potrivite, apoi le vor integra, sintetic, în suportul vizual. Linkul de la pagina creata va fi publicat pe avizierul virtual al clasei (în Lino).
Accesări: 1.253
Contribuitor: Alina Michaela Roata - Facultatea de Geografie (2018)
Alte activități pentru: Geografie Clasa a V-a
Alte activități care utilizează: Microsoft Sway Lino Google Slides
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.