Sarcina de lucru pentru elevi:
În echipe de cate 4-5, realizați o lucrare în care să scoateți în evidență efectele nocive ale drogurilor.
Prezentați câteva motive pentru care tinerii ajung să consume astfel de substanțe. Evidențiați rolul învățăturilor creștine în prevenirea acestui fenomen.
Lucrarea trebuie să conțină minim 3 fotografii și un filmuleț video. Pentru realizarea acestei sarcini de lucru, puteți utiliza aplicații precum Sway, Google Slides, Genially, Canva, Nearpod sau Mentimeter.
Linkul la produsul activității îl postați pe avizierul virtual al clasei.
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
Să conștientizeze cât de mult afectează consumatorul și oamenii din jurul consumatorului utilizarea drogurilor
Să identifice moduri în care se pot feri de situațiile în care pot ajunge să consume droguri.
Să explice moduri în care pot fi vindecați cei dependenți de droguri.
Tip de activitate: Temă pentru acasă
Sarcina de lucru se va realiza: În colaborare
Modul probabil de desfășurare a activității:
Timpul efectiv de lucru ar trebui să fie de aproximativ 3 ore Aceasta poate fi o temă de vacanță intersemestrială. Elevii vor putea căuta informațiile pentru temă pe Internet. Se pot documenta și în centre specializate sau în organizații care au drept scop prevenția consumului de droguri. Vor ordona toate informațiile într-un suport vizual și se vor pregăti pentru o eventuală prezentare în clasă. Vor pune linkul resursei digitale create și pe avizierul clasei.
Accesări: 766
Alte activități pentru: Religie/ Istoria religiilor Clasa a IX-a
Alte activități care utilizează: Prezi Nearpod Microsoft Sway Mentimeter Google Slides Genially Canva
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.