Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Limba şi literatura română > Clasa a XI-a >

Clasicism versus Romantism (Joc didactic)

Autor: Ioana Bîtu-Țup - Liceul Tehnologic, Nucet (Dâmboviţa)

Descriere:

Jocul didactic se adresează elevilor de la clasele a XI-a și a XII-a și își propune sistematizarea cunoștințelor, în așa fel încât, pe baza trăsăturilor celor două curente literare – clasicism și romantism – să determine corect curentul literar în care se încadrează o anumită operă literară.

Tipul resursei: Joc didactic
Limba resursei: Română

Nivelul: Clasa a XI-a
Disciplina: Limba şi literatura română

Competență generală: 3. Situarea în context a textelor studiate prin raportare la epocă sau la curente culturale/ literare
Competența specifică vizată prioritar: 3.. Situarea în context a textelor studiate prin raportare la epocă sau la curente culturale/ literare


Legătura web către resursă: https://wordwall.net/ro/resource/9630477
Accesări: 507

Propunător: Ioana Bîtu-Țup - Liceul Tehnologic, Nucet (Dâmboviţa)
Data validării: 25 martie 2021

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite