Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Matematică și explorarea mediului > Clasa a II-a >

Adunarea numerelor naturale de la 0 la 1000, fără trecere peste ordin – 2 (Fișă de lucru)

Autor: Liliana Cătrună - Școala Gimnazială Ștefan cel Mare, Alexandria (Teleorman)

Descriere:

Fișă de lucru interactivă pentru elevii de clasa a II-a, ce poate fi bază pentru un demers didactic activ-participativ.

Oferă feedback rapid, cu precizarea greșelilor, în vederea ameliorării.

Tipul resursei: Exercițiu
Limba resursei: Română

Nivelul: Clasa a II-a
Disciplina: Matematică și explorarea mediului

Competență generală: 5. Rezolvarea de probleme pornind de la sortarea şi reprezentarea unor date
Competența specifică vizată prioritar: 5.2. Rezolvarea de probleme de tipul a±b=x; a±b±c=x în concentrul 0-1000; a·b=x; a:b=x, în concentrul 0-100, cu sprijin în obiecte, imagini sau reprezentări schematice


Legătura web către resursă: https://www.liveworksheets.com/ec1431488vo
Accesări: 487

Propunător: Liliana Cătrună - Școala Gimnazială Ștefan cel Mare, Alexandria (Teleorman)
Data validării: 6 aprilie 2021

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite