Sarcina de lucru pentru elevi:
Pe grupul online al clasei am atașat un exercițiu sub forma unui avatar vorbitor de la Voki . Pentru a afla cerințele temei, trebuie să accesați link-ul distribuit acolo.
https://www.voki.com/site/pickup?scid=15299228&chsm=75a6d54e59ee81031883685d6472ca94
Avatarul Voki are nevoie de ajutorul vostru pentru a înțelege cum funcționează societatea când vorbim despre drepturi și responsabilități.
Modalitatea de rezolvare a temei este printr-un răspuns adresat avatarului. Răspunsul vostru trebuie creat sub forma unui alt avatar Voki personalizat după bunul plac. Odată finalizat răspunsul, este necesară distribuirea acestuia pe același grup comun, unde am deschis discuția .
Datorită faptului că avem o oră pe săptămână, tema trebuie postată oricând în decursul săptămânii curente, până la ora de săptămâna următoare, unde vom asculta toate variantele și vom interveni cu discuții sau dezbateri. Spor!
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
Să enunțe cel puțin 3 drepturi ale copilului;
Să identifice consecințele pozitive ale atribuirii de drepturi;
Să enunțe, pe scurt, importanța beneficierii drepturilor în societate;
Să enunțe necesitatea unor obligații care trebuie respectate în societate, pentru o funcționare armonioasă a acesteia.
Tip de activitate: Temă pentru acasă
Sarcina de lucru se va realiza: Individual
Modul probabil de desfășurare a activității:
Ajunși acasă, în fața unui computer, în oricare din zilele săptămânii pe care o au la dispoziție, elevii deschid grupul clasei. Acolo primesc notificarea cu tema postată. O accesează pentru a-i afla cerințele. După ce au ascultat avatarul, află că trebuie să îl ajute în creionarea unei liste de drepturi și obligații ale copilului în societate. Avatarul propune dreptul la viață ca fiind cel mai important, dar le solicită alte exemple de drepturi pentru a-și construi o imagine mai amplă, pentru a-l face să înțeleagă și importanța celorlalte drepturi. Elevii își notează propriile variante de răspuns, comparându-le cu notițele scrise în decursul orelor trecute, posibil să cercetează manualul, ori alte surse. În urma unei sinteze, aceștia își creează avatarul, își atașează discursul, iar apoi îl finalizează. După finalizare, își distribuie, pe grup, linkul la avatarul creat. În cazul în care sunt curioși cu privire la răspunsurile celorlalți, le deschid și pe ale acelora care postează anterior sau ulterior.
Accesări: 1.149
Contribuitor: Andreea-Geanina Vasiliu - Facultatea de Filosofie (2018)
Alte activități pentru: Ştiinţe socio-umane Cultură civică Clasa a V-a
Alte activități care utilizează: Voki
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.