Descriere:
Elevii vor aranja literele așa încât să obțină cuvinte, apoi vor face corespondența între cuvânt și imagine.
Tipul resursei: Exercițiu
Limba resursei: Română
Nivelul: Clasa pregătitoare
Disciplina: Comunicare în limba română
Competență generală: 3. Receptarea unei varietăţi de mesaje scrise, în contexte de comunicare cunoscute
Competența specifică vizată prioritar: 3.3. Identificarea semnificaţiei unor simboluri, în contexte cunoscute
Legătura web către resursă: https://www.liveworksheets.com/mk1445997de
Accesări: 315
Propunător: Monica Stoica - Școala Gimnazială Andrei Mureșanu, Ploiești (Prahova)
Data validării: 7 aprilie 2021
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.