Sarcina de lucru pentru elevi:
Veți lucra acum în echipe de câte 4 copii.
Împreună, veți alege în aplicația WordArt o formă care are legătură cu subiectul lecției noastre de astăzi. Apoi veți alege cuvinte care descriu stările de agregare a apei, fenomenele prin care trece apa dintr-o stare de agregare în alta și drumul pe care îl parcurge apa în natură.
Aveți la dispoziție 10 minute, după care un reprezentant din fiecare echipă va prezenta colegilor rezultatul muncii voastre. Succes, sunt sigură că veți realiza lucrări interesante!
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
Să numească cele trei stări de agregare a apei;
Să numească fenomenele prin care trece apa dintr-o stare de agregare în alta;
Să recunoască drumul pe care îl face apa în natură;
Tip de activitate: Activitate în clasă
Sarcina de lucru se va realiza: În colaborare
Modul probabil de desfășurare a activității:
Pe baza informațiilor dobândite în timpul lecțiilor precedente, fiecare echipă va alege noțiunile corecte și complete, iar elevii vor completa, colaborând, norul de cuvinte. Fiecare echipă va alege responsabilul cu prezentarea lucrării după expirarea timpului.
Accesări: 757
Contribuitor: Luminița-Mihaela Balan - Școala Gimnazială Avram Iancu, Baia Mare (Maramureș) (2021)
Alte activități pentru: Matematică și explorarea mediului Clasa I
Alte activități care utilizează: WordArt
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.