Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Matematică > Clasa a IV-a >

Corpuri geometrice (Fișă de lucru)

Autor: Liliana-Cornelia Boițiu - Școala Gimnazială Nr. 21 Vicențiu Babeș, Timișoara (Timiş)

Descriere:

Este o resursă ce poate fi folosită de elevii clasei a IV-a pentru fixarea, consolidarea, sistematizarea sau verificarea cunoștințelor despre corpurile geometrice.

Valoarea adăugată pentru învățare constă în prezentarea sarcinilor de lucru sub formă de exerciții-joc atractive pentru elevi.

Tipul resursei: Exercițiu
Limba resursei: Română

Nivelul: Clasa a IV-a
Disciplina: Matematică

Competență generală: 3. Explorarea caracteristicilor geometrice ale unor obiecte localizate în mediul apropiat
Competența specifică vizată prioritar: 3.2.. Explorarea caracteristicilor, relaţiilor şi a proprietăţilor figurilor şi corpurilor geometrice identificate în diferite contexte


Legătura web către resursă: https://www.liveworksheets.com/kc1897611up
Accesări: 603

Propunător: Liliana-Cornelia Boițiu - Școala Gimnazială Nr. 21 Vicențiu Babeș, Timișoara (Timiş)
Data validării: 11 mai 2021

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite