Descriere:
Resursa educațională deschisă constă într-un exercițiu ludic de tip „ordonare pe categorii”, în forma unui puzzle. Poate fi folosit atât în captarea atenției sau în etapa de retenție și transfer a cunoștințelor referitoare la părțile unei compuneri.
De exemplu, elevii fiind împărțiți în trei grupe, găsesc răspunsurile pentru fiecare dintre cele trei părți ale compunerii: introducere, cuprins și încheiere. Imaginea de fundal este sugestivă, fiind în concordanță cu versurile tip „ghicitoare“ care incită curiozitatea elevilor.
Tipul resursei: Exercițiu
Limba resursei: Română
Nivelul: Clasa a III-a
Disciplina: Limba şi literatura română
Competență generală: 4. Redactarea de mesaje în diverse situaţii de comunicare
Competența specifică vizată prioritar: 4.4. Povestirea pe scurt a unei întâmplări imaginate/ trăite
Legătura web către resursă: https://learningapps.org/16352016
Accesări: 947
Propunător: Daniela-Maria Sandulache - Școala Gimnazială Mihai Drăgan, Bacău (Bacău)
Data validării: 7 iunie 2021
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.