Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Comunicare în limba română > Clasa a II-a >

Înțelegerea textului (Fișă de lucru)

Autor: Aura-Valentina Cășuneanu-Panaitiu - Școala Gimnazială Petru Rareș, Galați (Galaţi)

Descriere:

Această resursă poate fi utilizată de cadre didactice pentru aplicare la clasa a II-a. Fișa se poate completa online de către elevi sau poate fi descărcată și printată.

Itemii propuși vizează atât aprofundarea, cât și consolidarea cunoștințelor dobândite, dezvoltarea competențelor de receptare, respectiv de redactare a unui mesaj scris.

Tipul resursei: Text/ fișă
Limba resursei: Română

Nivelul: Clasa a II-a
Disciplina: Comunicare în limba română

Competență generală: 4. Redactarea de mesaje în diverse situaţii de comunicare
Competența specifică vizată prioritar: 4.1. Scrierea unor mesaje, în diverse contexte de comunicare


Legătura web către resursă: https://www.liveworksheets.com/md2022919rc
Accesări: 874

Propunător: Aura-Valentina Cășuneanu-Panaitiu - Școala Gimnazială Petru Rareș, Galați (Galaţi)
Data validării: 20 iunie 2021

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite