Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Istorie > Clasa a IV-a >

Istoria ca știință (Suport vizual)

Autor: Doina Furcea - Școala Gimnazială Tiberiu Morariu, Salva (Bistriţa-Năsăud)

Descriere:

Resursa se adresează elevilor de clasa a IV-a și cuprinde informații menite să ajute elevul să-și formeze o imagine despre ISTORIE, ca știință, ca parte integrantă a vieții unui popor.

Tipul resursei: Suport vizual
Limba resursei: Română

Nivelul: Clasa a IV-a
Disciplina: Istorie

Competență generală: 2. Explorarea surselor relevante pentru a înţelege fapte şi evenimente din trecut şi din prezent
Competența specifică vizată prioritar: 2.3.. Identificarea, pe baza surselor, a cauzelor, a consecințelor și a elementelor care s-au schimbat sau nu într-o anumită perioadă de timp


Legătura web către resursă: https://docs.google.com/presentation/d/1MMATwdGvMjcF-KAM6y3UxnqsadUnmjxBKIqrL6HDJvg/
Accesări: 461

Propunător: Doina Furcea - Școala Gimnazială Tiberiu Morariu, Salva (Bistriţa-Năsăud)
Data validării: 5 iulie 2021

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite