Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Educaţie civică > Clasa a III-a >

Raporturile noastre cu plantele și animalele (Evaluare sumativă)

Autor: Mihaela Axente - Școala Gimnazială Nicolae Iorga, Focșani (Vrancea)

Descriere:

Resursa, realizată cu ajutorul aplicației Liveworksheets, este potrivită pentru elevii clasei a III-a, în vederea verificării cunoștințelor din unitatea de învățare „Raporturile noastre cu plantele și animalele”.

Lucrând cerințele din această evaluare sumativă, elevii vor recunoaște atitudini, comportamente față de plante și animale.

Tipul resursei: Test
Limba resursei: Română

Nivelul: Clasa a III-a
Disciplina: Educaţie civică

Competență generală: 2. Manifestarea unor deprinderi de comportament moral-civic în contexte de viață din mediul cunoscut
Competența specifică vizată prioritar: 2.1.. Recunoașterea unor atitudini în raport cu lucrurile, cu plantele și


Legătura web către resursă: https://www.liveworksheets.com/xp1398475li
Accesări: 1.208

Propunător: Mihaela Axente - Școala Gimnazială Nicolae Iorga, Focșani (Vrancea)
Data validării: 25 iulie 2021

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite