Descriere:
Acest ghid este scris pentru profesorii din învățământul primar, gimnazial și liceal. Își propune să vă sprijine pentru a îmbunătăți gestionarea diversității culturale în sala de clasă, introducând trei tehnici ale artei povestirii: drama (teatrul) în educație, povestirea digitală și povestiri și basme din popor.
Aceste metode sunt modalități excelente de a gestiona și de a exersa diversitatea culturală în școli. Cu astfel de tehnici, veți putea să vă transmiteți obiectivul didactic și să discutați probleme sensibile într-un mod în care elevii învață cu plăcere.
Tipul resursei: Text/ fișă
Limba resursei: Română
Nivelul: Clasa a VI-a
Disciplina: Educație socială. Educație interculturală
Competență generală: 1. Raportarea critică la fapte, evenimente, idei, procese din viața personală și a diferitelor grupuri și comunități, prin utilizarea unor achiziții specifice domeniului social
Competența specifică vizată prioritar: 1.2.. Identificarea propriilor repere de identitate culturală, prin raportare la sisteme de referință culturale variate
Legătura web către resursă: https://drive.google.com/file/d/1DfSbQirre7DdqfajS0HMsWESxSfTVRt2/
Accesări: 447
Propunător: Adelina Dragomir - Asociația GEYC (Bucureşti)
Data validării: 25 septembrie 2021
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.