Sarcina de lucru pentru elevi:
Elevii au la dispoziţie 3 săptămâni să citească „Fram Ursul Polar” de Cezar Petrescu. Ulterior, îşi împart cele 16 capitole ale cărții la 4 grupe. Fiecare grupă se întruneşte pentru a întocmi o fişă de lectură a capitolelor respective, stabilind locul şi timpul acţiunii, personajele care participă la acţiune, precum şi principalele evenimente.
După această etapă, elevii sunt rugaţi să-şi deschidă un cont pe Miro și să facă o prezentare multimedia a fișei de lectură. Fiecare grupă va prezenta celorlalte capitolele alese.
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
Să realizeze o sinteză a unui text parcurs
Să utilizeze corect şi adecvat limba română în producerea de mesaje
Să utilizeze un lexic diversificat, recurgând la mijloacele de îmbogăţire a vocabularului, pentru exprimarea nuanţată
Tip de activitate: Temă pentru acasă
Sarcina de lucru se va realiza: În colaborare
Modul probabil de desfășurare a activității:
La final, toţi elevii vor avea o viziune de ansamblu asupra poveștii. Ultima bucăţică din prezentare va fi constituită din păreri personale: ce i-a impresionat, ce nu le-a plăcut şi de ce ar recomanda cartea cuiva.
Accesări: 791
Contribuitor: Tatiana Silveșan - Centrul Școlar de Educație Incluzivă, Beclean (Bistrița-Năsăud) (2019)
Alte activități pentru: Limba şi literatura română Clasa a IV-a
Alte activități care utilizează: Miro
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.