Sarcina de lucru pentru elevi:
La aceasta activitate, veți lucra în grupuri de câte 4 elevi. Fiecărui grup îi va reveni, prin extragerea unui bilețel dintr-un bol, numele unui sport despre care am discutat în lecția de data trecută.
Utilizați aplicația Bubbl.us sau o altă aplicație dedicată schemelor/ hărților conceptuale pentru a descrie sportul extras.
În reprezentare, trebuie să se regăsească: nume de obiecte/ instrumente necesare practicării sportului respectiv, vestimentația necesară, reguli de joc, cel puțin 2 avantaje și două dezavantaje ale practicării sportului respectiv.
Schema trebuie să conțină o căsuță mare cu numele sportului extras și 4 căsuțe cu descriptorii menționați. Alegeți două culori diferite pentru schemă: o culoare pentru caseta mare și o culoare pentru casetele cu descriptori.
La final, veți prezenta sportul pe care l-ați extras și veți indica un membru al grupului care ar fi potrivit pentru practicarea sportului ales, oferind 2 argumente în acest sens.
Rezultate așteptate ale învățării (competențe și/sau obiective):
Să enumere cel puțin 2 nume de obiecte necesare practicării sportului, 2 articole vestimentare, 2 reguli de joc
Să prezinte, în limba franceză, cel puțin 2 avantaje/ dezavantaje ale practicării sportului respectiv
Să argumenteze pe scurt, folosind conectori logici, alegerea unuia dintre membri grupului pentru practicarea sportului ales
Tip de activitate: Activitate în clasă
Sarcina de lucru se va realiza: În colaborare
Modul probabil de desfășurare a activității:
Elevii vor fi împărțiți pe grupe. Fiecare grupă va extrage un bilețel având un nume de sport studiat la lecția anterioară. Elevii vor utiliza o aplicație de scheme conceptuale (Bubbl.us, Mindmeister etc.) pentru a realiza sarcina data, schematizând principalele caracteristici ale sportului extras. Această activitate presupune colaborarea tuturor membrilor din echipă pentru realizarea schemei, apelând la cunoștințele lor anterioare. Prezentarea orală se va face fie de către un singur elev, desemnat de către ceilalți membri ai grupului, fie își vor împărți sarcina și fiecare membru al grupului va prezenta unul dintre descriptorii menționați în cerință.
Accesări: 516
Contribuitor: Rodica Mădălina Cernescu - Colegiul Tehnic Mecanic Grivița, București (2022)
Alte activități pentru: Limba franceză Clasa a XI-a
Alte activități care utilizează: Mindmeister Bubbl.us
Căutare avansată
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.