Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Limba şi literatura română > Clasa a V-a >

Părțile de vorbire și părțile de propoziție – consolidare (Anagrame)

Autor: Valentina Velicu - Școala Gimnazială Nr. 118 Vasile Alecsandri (Bucureşti)

Descriere:

Resursa educațională deschisă constă într-un exercițiu ludic simplu, cu anagrame pentru identificarea părților de vorbire și de propoziție de către elevii clasei a V-a.

Anagramele pot reprezenta „ancore” pentru recapitularea/ aprofundarea unei părți de vorbire/ propoziție.

Tipul resursei: Joc didactic
Limba resursei: Română

Nivelul: Clasa a V-a
Disciplina: Limba şi literatura română

Competență generală: 4. Utilizarea corectă, adecvată şi eficientă a limbii în procesul comunicării orale și scrise
Competența specifică vizată prioritar: 4.5. Utilizarea competenţei lingvistice în corelaţie cu gândirea logică/ analogică, în procesul de învăţare pe tot parcursul vieţii


Legătura web către resursă: https://wordwall.net/ro/resource/32450586
Accesări: 321

Propunător: Valentina Velicu - Școala Gimnazială Nr. 118 Vasile Alecsandri (Bucureşti)
Data validării: 13 mai 2022

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite