Descriere:
Acest exercițiu se adresează elevilor din clasa pregătitoare, la începutul oricărei zile de școală.
Resursa vine în sprijinul cadrului didactic și al elevilor săi, pentru stabilirea unui climat afectiv plăcut, firesc, oportun începerii activităților din orarul zilei. Această etapă foarte importantă permite cadrului didactic să cunoască starea emoțională a elevilor săi, ca să devină eficient: „Mai întâi starea, apoi predarea”.
Tipul resursei: Exercițiu
Limba resursei: Română
Nivelul: Clasa pregătitoare
Disciplina: Dezvoltare personală
Competență generală: 2. Exprimarea adecvată a emoţiilor în interacţiunea cu copii şi adulţi cunoscuţi
Competența specifică vizată prioritar: 2.1.. Recunoaşterea emoţiilor de bază în situaţii simple, familiare
Legătura web către resursă: https://wordwall.net/ro/resource/32820004
Accesări: 278
Propunător: Mirela Sanda Morar - Școala Gimnazială Nicolae Titulescu, Cluj-Napoca (Cluj)
Data validării: 18 iunie 2022
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.