Descriere:
Sub forma unei „aventuri”, elevii de clasa a II-a învață care sunt pașii de rezolvare a unei probleme, pe măsură ce derulează materialul suport. Astfel, urmează într-o manieră conștientă demersul logic de rezolvare a unei probleme.
Activitatea se poate desfășura sub supravegherea cadrului didactic, care va dirija dezbaterile ce vor apărea și va propune sarcini corelate („provocări”).
Tipul resursei: Exercițiu
Limba resursei: Română
Nivelul: Clasa a II-a
Disciplina: Matematică și explorarea mediului
Competență generală: 5. Rezolvarea de probleme pornind de la sortarea şi reprezentarea unor date
Competența specifică vizată prioritar: 5.2. Rezolvarea de probleme de tipul a±b=x; a±b±c=x în concentrul 0-1000; a·b=x; a:b=x, în concentrul 0-100, cu sprijin în obiecte, imagini sau reprezentări schematice
Legătura web către resursă: https://view.genial.ly/62bdbbc5d9cdfe00182c7cf3/learning-experience-didactic-unit-strategie-de-rezolvare-a-problemelor-de-matematica-la-clasa-a-ii-a
Accesări: 525
Propunător: Adriana Şurcă - Școala Gimnazială Sfântul Nicolae, Târgu-Jiu (Gorj)
Data validării: 10 iulie 2022
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.