Descriere:
Resursa digitală adresată elevilor din ciclul gimnazial le solicită identificarea caracteristicilor diferitelor tipuri de texte nonliterare, cu scopul sintetizării informațiilor teoretice (scop, limbaj etc.). Este utilă atât în lecțiile de predare, cât și în cele de evaluare.
Linkul pentru elevi: learningapps.org/watch?v=pwu3hfabt22
Tipul resursei: Exercițiu
Limba resursei: Română
Nivelul: Clasa a V-a
Disciplina: Limba şi literatura română
Competență generală: 2. Receptarea textului scris de diverse tipuri
Competența specifică vizată prioritar: 2.1.. Identificarea informaţiilor importante din texte literare și nonliterare, continue, discontinue şi multimodale
Legătura web către resursă: https://learningapps.org/display?v=pwu3hfabt22
Accesări: 460
Propunător: Andreea Ioana Colțiș - Școala Gimnazială Virgil Iovănaș, Șofronea (Arad)
Data validării: 27 iulie 2022
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.