Descriere:
Resursa le permite elevilor să identifice și să folosească informații-cheie din 12 expresii idiomatice (autentice) în scopul îndeplinirii unei sarcini de lucru. Aceștia își vor dezvolta competența specifică 3.1. Deducerea din context a semnificaţiei cuvintelor necunoscute prin intermediul unui exerciţiu de asociere cuvânt – explicaţie.
Pe lângă componenta lexicală, profesorul poate valorifica și potențialul acestei activități în ceea ce privește îmbunătățirea competenței-cheie privind sensibilizarea și exprimarea culturală a viitorilor absolvenți de gimnaziu.
Tipul resursei: Exercițiu
Limba resursei: Engleză
Nivelul: Clasa a VIII-a
Disciplina: Limba engleză
Competență generală: 3. Receptarea de mesaje scrise în diverse situaţii de comunicare
Competența specifică vizată prioritar: 3.. Receptarea de mesaje scrise în diverse situaţii de comunicare
Legătura web către resursă: https://learningapps.org/26217072
Accesări: 246
Propunător: Claudia-Emilia Frînculeasă - Liceul Teoretic Radu Vlădescu, Pătârlagele (Buzău)
Data validării: 2 august 2022
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.