Descriere:
Gestionarea conflictelor constituie un imperativ al societății noastre, iar școlii îi revine un rol major, în acest sens. Tematica conflictelor poate fi abordată în cadrul activităților extracurriculare, dar și la disciplina Educație civică – clasa a IV-a.
Rebusul propus are ca punct de sprijin un text suport, asigurându-se, astfel, și interdisciplinaritatea. El poate fi completat atât individual, cât și pe grupe de elevi, constituindu-se în punct de plecare spre o dezbatere amplă, ce va avea ca scop însușirea unor tehnici de aplanare a conflictelor.
Este o resursă educațională deschisă – poate fi descărcată (Fișier – Descărcare) sau copiată în propriul Drive (Fișier – Faceți o copie) pentru a fi editată în vederea utilizării la clasă.
Tipul resursei: Text/ fișă
Limba resursei: Română
Nivelul: Clasa a IV-a
Disciplina: Educaţie civică
Competență generală: 1. Aplicarea unor norme de conduită în viața cotidiană
Competența specifică vizată prioritar: 1.3.. Explorarea unor norme morale care reglementează relațiile cu ceilalți oameni
Legătura web către resursă: https://docs.google.com/document/d/1X0d2-UlcJbNkd57_TArWYA_3K9nG6ghU/
Accesări: 264
Propunător: Ana-Maria Rotaru - Școala Gimnazială Alexandru cel Bun, Iași (Iaşi)
Data validării: 21 august 2022
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.