Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Limba şi literatura română > Clasa a V-a >

Adjectivul (Joc kahoot)

Autor: Roxana Puțaru - Școala Gimnazială, Daia (Giurgiu)

Descriere:

Activitatea propusă constă într-un test pe care elevii îl vor da la sfârșitul orei de curs. Pentru a îi face să fie mai atenți, aceștia vor fi anunțați încă de la începutul orei de curs despre acest „mini test” pe care îl vor rezolva la sfârșitul orei. Activitatea desfășurată cu ajutorul aplicației le va stimula elevilor interesul pentru învățare.

Maniera de lucru: Elevii accesează aplicația Kahoot de pe telefonul mobil sau tabletă, apoi introduc codul testului de evaluare afișat la tablă și își scriu numele complet. În momentul în care toți elevii au intrat în aplicație, profesorul va permite începerea testului. Testul constă în 5 întrebări, iar elevii vor primi răspunsul corect, punctajul și clasamentul după fiecare întrebare.

Forma de evaluare: Elevii vor fi evaluați cu ajutorul clasamentului generat de aplicația Kahoot. În funcție de rezultatele generate, elevii vor primi, la următoarea notă, sutimi de puncte în plus (maxim un punct), în funcție de rezultatul obținut la finalul jocului.

Jocul kahoot poate fi folosit și ca parte a temei pentru acasă. Dacă se utilizează ca exercițiu/ autoevaluare în cadrul unei activități independente (în clasă sau acasă), linkul pentru elevi este: https://kahoot.it/challenge/?quiz-id=293bb789-f969-4ced-a6d1-36859acd6e9d&single-player=true

Este o resursă educațională deschisă – jocul kahoot poate fi preluat în contul cadrului didactic și editat pentru a răspunde altor nevoi de învățare/ evaluare.

 

Tipul resursei: Joc didactic
Limba resursei: Română

Nivelul: Clasa a V-a
Disciplina: Limba şi literatura română

Competență generală: 4. Utilizarea corectă, adecvată şi eficientă a limbii în procesul comunicării orale și scrise
Competența specifică vizată prioritar: 4.4. Respectarea normelor ortografice şi ortoepice în utilizarea structurilor fonetice, lexicale şi sintactico-morfologice în interacţiunea verbală


Legătura web către resursă: https://create.kahoot.it/share/293bb789-f969-4ced-a6d1-36859acd6e9d
Accesări: 375

Propunător: Roxana Puțaru - Școala Gimnazială, Daia (Giurgiu)
Data validării: 13 noiembrie 2022

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite