Descriere:
Resursa propusă se adresează elevilor cu TSA care comunică oral. Exercițiul poate fi utilizat pentru introducerea noțiunii de adjectiv clase de învățământ special de la a V-a la a X-a.
De asemenea, resursa poate fi utilizată și ca suport pentru evaluare, în forma prezentată sau transformând șablonul resursei în chestionar.
Competența generală: 2. Receptarea de mesaje scrise și/sau prin metode alternative și augmentative de comunicare în diverse situații de comunicare
Competența specifică: 2.3. Identificarea semnificației unui mesaj scris, transmis printr-un text simplu, inclusiv prin utilizarea metodelor alternative și augmentative de comunicare
Obiective operaționale:
 1. Recunoașterea elementelor de identificare a unui text literar;
 2. Identificarea însușirilor unor fenomene din mediu.
Tipul resursei:  Exercițiu
Limba resursei:  Română
Nivelul:  Clasa a VII-a
 Disciplina:  Învățământ special
Competență generală:  0. Competențe generale pentru educație specială
Competența specifică vizată prioritar:  0. Competențe specifice pentru educație specială
 Legătura web către resursă: https://wordwall.net/ro/resource/39208544
 Accesări: 409
 
  Propunător:  Dănuț-Alexandru Nuță - Centrul Școlar pentru Educație Incluzivă Sfântul Vasile, Craiova (Dolj) 
 Data validării: 8 decembrie 2022
![]()
 Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional 
 Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.