Descriere:
Este o resursă interactivă ce se adresează atât elevilor, cât și profesorilor. Poate fi utilizată pentru consolidarea cunoștințelor sau ca modalitate antrenantă de evaluarea a acestora.
Este o resursă educațională deschisă – jocul kahoot poate fi preluat în contul cadrului didactic și editat în funcție de finalitățile educaționale (rezultatele așteptate) ale activității.
Dacă se utilizează ca exercițiu/ autoevaluare în cadrul unei activități independente (în clasă sau acasă), linkul pentru elevi este: https://kahoot.it/challenge/?quiz-id=c6f576f0-784c-483b-8735-2524424e5ea3&single-player=true
Tipul resursei: Joc didactic
Limba resursei: Română
Nivelul: Clasa a V-a
Disciplina: Biologie
Competență generală: 3. Rezolvarea unor situații problemă din lumea vie pe baza gândirii logice și a creativității
Competența specifică vizată prioritar: 3.2. Utilizarea unor algoritmi cunoscuți în investigarea lumii vii
Legătura web către resursă: https://create.kahoot.it/share/reptile/c6f576f0-784c-483b-8735-2524424e5ea3
Accesări: 241
Propunător: Gabriela Huțanu - Liceul Pedagogic Nicolae Iorga, Botoșani (Botoşani)
Data validării: 9 februarie 2023
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.