Descriere:
Resursa urmărește verificarea cunoștințelor asimilate în cadrul lecției „Dreptul la identitate”.
Poate fi utilizată și într-o activitate frontală de consolidare sau ca temă pentru acasă.
Tipul resursei: Exercițiu
Limba resursei: Română
Nivelul: Clasa a V-a
Disciplina: Educaţie socială. Gândire critică și drepturile copilului
Competență generală: 1. Raportarea critică la fapte, evenimente, idei, procese din viața personală și a diferitelor grupuri și comunități, prin utilizarea unor achiziții specifice domeniului social
Competența specifică vizată prioritar: 1.1.. Identificarea temei, a unor informații esențiale și de detaliu, a intențiilor de comunicare explicite și/sau a comportamentelor care exprimă emoții din texte narative, monologate sau dialogate
Legătura web către resursă: https://wordwall.net/ro/resource/52670324
Accesări: 421
Propunător: Isabela Mihaela Dihoru - Școala Gimnazială Alexandru Macedonski, Craiova (Dolj)
Data validării: 20 februarie 2023
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.