Descriere:
Exercițiul presupune gruparea după trei criterii a informațiilor date. Elevii trebuie să deosebească trei moduri de acțiune (reducere, reutilizare, reciclare) asupra resurselor din mediului înconjurător.
Materialul poate fi folosit atât în etapa de reactualizare a cunoștințelor, cât și ca exercițiu – joc de evaluare.
Tipul resursei: Exercițiu
Limba resursei: Română
Nivelul: Clasa a III-a
Disciplina: Științe ale naturii
Competență generală: 3. Rezolvarea de probleme din viața cotidiană valorificând achizițiile despre propriul corp și despre mediul înconjurător
Competența specifică vizată prioritar: 3.2.. Recunoașterea consecințelor propriului comportament asupra mediului înconjurător
Legătura web către resursă: https://learningapps.org/display?v=p9zeex5uk23
Accesări: 286
Propunător: Mihaela Banu - Școala Gimnazială, Corocăiești (Suceava)
Data validării: 9 martie 2023
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.