Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
Geografie > Clasa a IV-a >

Hidrografia României: Ape curgătoare (Joc didactic de identificare)

Autor: Valentina Petre - Școala Gimnazială, Glodeanu Sărat (Buzău)

Descriere:

Sarcina propusă are rolul de a evalua competența privind raportarea corectă a poziției râurilor din țara noastră pe o hartă mută.

Se adresează elevilor din clasa a IV-a, făcând ora de geografie mult mai plăcută, interactivă, oferind chiar și un aspect ludic acesteia. Elevii primesc feedback imediat, iar jocul poate fi repetat, ajutând totodată la identificarea cu ușurință, pe viitor, a poziției râurilor.

 

Tipul resursei: Joc didactic
Limba resursei: Română

Nivelul: Clasa a IV-a
Disciplina: Geografie

Competență generală: 3. Relaţionarea realităţii înconjurătoare cu reprezentarea ei cartografică
Competența specifică vizată prioritar: 3.3. Raportarea corectă a poziţiei unor elemente pe reprezentările cartografice


Legătura web către resursă: https://learningapps.org/29483040
Accesări: 453

Propunător: Valentina Petre - Școala Gimnazială, Glodeanu Sărat (Buzău)
Data validării: 12 martie 2023

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite