Descriere:
Resursa educațională digitală poate constitui un exemplu pentru activități creative (și colaborative) pe teme date, utilizând aplicații pentru e-books.
Competența specifică vizată: raportarea mesajului literar la experiența personală.
Un scop important al acestei resurse a fost ca elevii să identifice anumite elemente structurale ale textului literar, simboluri, metafore etc., pentru a avea o disponibilitate mai mare de a comunica gânduri și sentimente (inteligența emoțională). Se dezvoltă competența verbală, învățarea este mai captivantă și mai creativă.
Resursa exemplifică utilizarea unui instrument foarte accesibil (StoryJumper), crearea unei clase digitale, dezvoltarea competențelor de tehnoredactare. Avantaje ale utilizării StoryJumper: oferă instrumente ce pot fi personalizate pentru a se potrivi la diferite niveluri de învățare; oferă o selecție de ilustrații și fundal, care este suficient de variată; putem folosi propriile noastre imagini și desene, ceea ce este un atu. Cărțile online pot fi încorporate pe un site web, cum ar fi site-ul școlii sau al clasei.
Tipul resursei: Text/ fișă
Limba resursei: Engleză
Nivelul: Clasa a XII-a
Disciplina: Limba engleză
Competență generală: 2. Producerea de mesaje orale sau scrise adecvate unor anumite contexte de comunicare
Competența specifică vizată prioritar: 2.. Producerea de mesaje orale sau scrise adecvate unor anumite contexte de comunicare
Legătura web către resursă: https://www.storyjumper.com/book/read/141701451/Haiku-Adolescence-High-school-Years-12-G-ATLaurian-National-Coll
Accesări: 240
Propunător: Elena Abrahamfi - Colegiul Național A.T. Laurian, Botoșani (Botoşani)
Data validării: 6 iunie 2023
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.