Descriere:
Exercițiul propus poate fi utilizat în momentul de captare a atenției. Este compus dintr-o suită de itemi cu alegere multiplă. În urma răspunsurilor corecte la cele zece întrebări, elevii descoperă imaginea și mesajul ascuns, urmând ca mai apoi să îl interpreteze.
Exercițiul valorizează atât cunoștințele dobândite în lecția anterioară, cât și gândirea logică și intuitivă. Valoarea pentru învățare: aprofundarea abilităților tehnice și digitale (scrierea corectă la calculator), precum și aprofundarea potențialului creativ în ceea ce privește conectarea ideilor personale la mediul online de lucru.
Tipul resursei: Test
Limba resursei: Română
Nivelul: Clasa a III-a
Disciplina: Științe ale naturii
Competență generală: 2. Investigarea mediului înconjurător folosind instrumente și procedee specifice
Competența specifică vizată prioritar: 2.2.. Aplicarea planului dat pentru efectuarea unei investigații a mediului înconjurător
Legătura web către resursă: https://view.genial.ly/635baa2b07bca30018361894/interactive-content-poluarea-mediului-inconjurato
Accesări: 265
Propunător: Oana Maria Bărbosu - Școala Gimnazială Nr. 7 Grigore Ghica Voievod, Suceava (Suceava)
Data validării: 6 iulie 2023
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.