Descriere:
Resursa propusă, realizată într-o abordare creativă, se adresează atât cadrelor didactice, ca suport în procesul de predare/ învățare, cât și elevilor, în activitatea de învățare/ evaluare. Reprezintă o combinație puternică de formate de conținut captivante: un video și un test.
Stimulează capacități de învățare inovatoare, crește interesul, motivația și implicarea activ participativă a elevilor, oferind posibilitatea unei diagnoze și corecție. Individualizarea învățării și creșterea randamentului însușirii conștiente a noțiunilor, prin aprecierea imediată a răspunsurilor elevilor, va contribui la progresul lor școlar și la formarea unei atitudini pozitive față de învățare.
Bazându-se pe joc, participare și curiozitate, elevii vor analiza, vor compara, vor sintetiza cunoștințele dobândite pentru a evidenția relații dintre ele, formându-și abilități cognitive de ordin superior.
Omologată ca mijloc de învățământ, nivel primar: rezoluția Ministerului Educației nr. 79.349/I/4/07.11.2023
Tipul resursei: Video
Limba resursei: Română
Nivelul: Clasa a IV-a
Disciplina: Istorie
Competență generală: 3. Utilizarea termenilor istorici în diferite situații de comunicare
Competența specifică vizată prioritar: 3.2.. Utilizarea corectă a termenilor istorici accesibili în situații de comunicare orală și scrisă
Legătura web către resursă: https://www.educaplay.com/learning-resources/15496360-sursele_istorice.html
Accesări: 438
Propunător: Lidia Korsinszki - Școala Gimnazială George Coșbuc, Sighetu Marmației (Maramureş)
Data validării: 7 iulie 2023
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.