Descriere:
Resursa propusă reprezintă un suport vizual pentru formarea conceptului de fracție ordinară și se adresează profesorului – în activitatea de predare-învățare, cât și elevilor, în parcursul lor cognitiv.
Cu un design corespunzător și sugestiv, incluzând elemente interactive, captează atenția elevilor și susține motivația învățării.
Este un instrument care favorizează colaborarea și interacțiunea permanentă între profesor și elev, stimulează capacități de învățare inovatoare, crește interesul, motivația și implicarea activă a elevilor, deoarece, bazându-se pe joc, participare și curiozitate, aceștia vor analiza, vor compara, vor sintetiza cunoștințele dobândite pentru a evidenția relații dintre ele, vor opera cu noțiunile, formându-și mecanismele de coordonare logico-matematică.
Omologată ca mijloc de învățământ, nivel primar: rezoluția Ministerului Educației nr. 79.349/I/2/07.11.2023
Tipul resursei: Suport vizual
Limba resursei: Română
Nivelul: Clasa a IV-a
Disciplina: Matematică
Competență generală: 2. Utilizarea numerelor în calcule
Competența specifică vizată prioritar: 2.1.. Recunoaşterea numerelor naturale din concentrul 0- 10 000 şi a fracţiilor subunitare sau echiunitare, cu numitori mai mici sau egali cu 10
Legătura web către resursă: https://view.genial.ly/64a8660434e1ee00128a6902/interactive-content-spiridusul-si-fractiile
Accesări: 345
Propunător: Lidia Korsinszki - Școala Gimnazială George Coșbuc, Sighetu Marmației (Maramureş)
Data validării: 8 iulie 2023
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.