Descriere:
Resursa reprezintă un mod de consolidare și de evaluare a noțiunilor însușite cu privire la cuvintele care se scriu la fel, dar au înțeles diferit (omonime).
Este realizată pe baza unui chestionar format din propoziții scurte, care conțin câte un cuvânt omonim. Elevul trebuie să aleagă din cele două variante oferite imaginea corespunzătoare sensului care reiese din context.
Tipul resursei: Exercițiu
Limba resursei: Română
Nivelul: Clasa a II-a
Disciplina: Comunicare în limba română
Competență generală: 3. Receptarea unei varietăţi de mesaje scrise, în contexte de comunicare cunoscute
Competența specifică vizată prioritar: 3.3. Identificarea semnificaţiei unor simboluri, în contexte cunoscute
Legătura web către resursă: https://wordwall.net/ro/resource/58581389
Accesări: 185
Propunător: Dorina Violeta Crucianu - Școala Gimnazială Constantin Brâncuși, Medgidia (Constanţa)
Data validării: 17 iulie 2023
Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.