Digitaledu
Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

Digitaledu

Situații de învățare cu instrumente digitale și resurse educaționale deschise

  • Idei de activități
  • Resurse educaționale deschise
  • Platforme educaționale
  • Aplicații educaționale
  • Despre
B. Dezvoltarea socio-emoțională > Preșcolar >

Reguli de circulație pentru preșcolari (Exercițiu ludic) – grupa mijlocie

Autor: Adriana-Claudia Ciceu - Grădinița cu Program Prelungit Junior, Dej (Cluj)

Descriere:

Acest exercițiu se adresează preșcolarilor de nivel 1 (grupa mijlocie) și își propune evaluarea modului în care aceștia și-au însușit și au înțeles regulile de circulație specifice pietonilor.

Resursa este un material didactic interactiv, eficient, util atât educatoarelor, cât și părinților, în fixarea și evaluarea cunoștințelor specifice.

 

Tipul resursei: Exercițiu
Limba resursei: Română

Nivelul: Preșcolar
Disciplina: B. Dezvoltarea socio-emoțională

Competență generală: B. Dezvoltarea socio-emoțională
Competența specifică vizată prioritar: B.1. Interacțiuni cu adulții și cu copiii de vârste apropiate


Legătura web către resursă: https://view.genial.ly/62bebbf1f4938d001295ee79/interactive-content-regulile-pietonului
Accesări: 283

Propunător: Adriana-Claudia Ciceu - Grădinița cu Program Prelungit Junior, Dej (Cluj)
Data validării: 18 iulie 2023

Căutare avansată



Licență: CC BY-NC-SA 4.0, Atribuire-necomercial-distribuire în condiţii identice 4.0 internațional
Conținutul acestei platforme poate fi utilizat liber cu condiția menționării sursei și, unde e posibil, a autorului. Modificarea este permisă, iar operele derivate trebuie, la rândul lor, să poată fi utilizate liber și modificate fără restricții.

Semnalați o modificare necesară.
Digitaledu

Educație digitală cu aplicații, platforme și resurse educaționale deschise (RED)
Mijloc de învățământ pentru utilizare în sistemul de învățământ
Omologat selectiv de Ministerul Educației

Semnalați o modificare necesară.

« »

 

Prenume și nume:

E-mail:

Vă rugăm să descrieți modificarea propusă:


Anulează Trimite